måndag 28 juli 2008

Allsång på Fagerdalskolonien


I början av juli, var jag på allsång i Fagerdalskolonien ute på Hisingen i Göteborg. Det var Taubeafton. Jag spelade in när vi sjöng "Fritiof och Carmencita". Vi var ca 25 personer som sjöng. Om du har absolut gehör, bör du inte se och lyssna på nedanstående film. Jag ställde bara kameran på bordet och höll ner avtryckaren, jag var ju tvungen att sjunga och läsa på papperet.

Håll tillgodo.

Krama om varandra och njut av sommaren

http://intressant.se/intressant


6 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut gehör, låter trist, har inte :)

Resa med Herbert sa...

Hej Hannele!

Det låter gott, då kan man med lätthet lyssna :))

Hannele på Hisingen sa...

jag älskar höra, när maken sjunger falskt :)

Resa med Herbert sa...

Ja Hannele, man kan bli glad åt så lite, fast det var inte min man som hördes, utan min kompis man.

Anonym sa...

Ha ha den var kul.. var/hur fixar du det? Alltså var/Hur laddar du upp denna? är den inte stor eller jag menar kan man få in så stora..måste vara på många megabit:-)

Resa med Herbert sa...

Hej Pialotta!

Filmen är på 48,1 megabit. Det är inte alla bloggar som accepterar det, men på Google, blogspot.com, går det bra. Jag har bara en liten kamera, Sony Cybershot, som jag kan filma kortare snuttar med, det är jättekul.